poniedziałek, 6 lutego 2017

Początek - czyli pierwszy post na moim blogu

Witaj Nieznajoma Czytelniczko, a może również Nieznajomy Czytelniku!

   Na tym blogu chciałabym umieszczać: informacje, spostrzeżenia, przemyślenia...czyli tak właściwie recenzje dotyczące książek, które "pochłonę". Już w zerówce, gdy moją pierwszą lekturą był "Plastusiowy pamiętnik" (który sama przeczytałam, co było dla mnie wtedy nie lada wyczynem) zrozumiałam, że książki to coś, co zostanie ze mną na zawsze. W późniejszych latach podstawówki niejednokrotnie wolałam sięgnąć po książkę zamiast się pouczyć. Na początku gimnazjum można by rzec, że wprost je "pożerałam". Gdy wchodziłam do biblioteki po coś nowego, to nie wiedziałam co wziąć...bo wiele z książek tam będących już przeczytałam (na szczęście pojawiały się nowe). 
   Obecnie chodzę do pierwszej klasy liceum i niestety nie mam już tyle czasu na czytanie co kiedyś. Dlatego też pomyślałam, że chcę zrobić coś dla siebie i w jakiś sposób utrwalić, a może raczej zebrać, spisać to, co daje mi każda przeczytana książka. Zdecydowałam zrobić to w postaci bloga. Naprowadziła mnie na to moja Mama, która ostatnio, gdy przeczytała moją mini recenzję książki na WOK (wiedzę o kulturze) powiedziała, że powinnam założyć bloga i umieszczać tam takie recenzje, bo dobrze mi to wychodzi. 
No cóż..zobaczymy czy Ty, moja/mój  Nieznajoma/y  Czytelniczko/ku też tak stwierdzisz :)

1 komentarz:

  1. Witamy w blogosferze! Chętnie będę do Ciebie zaglądać i patrzeć jak sobie radzisz :> Sama prowadzę bloga już od ponad sześciu lat i czasami z pisaniem bywało różnie, ale to daje mi taką radość, że nie mogłabym z tego zrezygnować. Życzę Ci tego samego! :>

    OdpowiedzUsuń

Miejsce na miłą wiadomość do autorki, bądź też konstruktywny komentarz nie godzący w niczyją osobę.